Sajtóközlemény 2025 február

A LIQUI MOLY és a Liberty Walk szorosabbá teszik az együttműködésüket
2025. február
A LIQUI MOLY és a Liberty Walk szorosabbá teszik az együttműködésüket
A német motorolajgyártó és a világhírű japán autó-tuningműhely új szintre emeli partnerkapcsolatát.
A szuper autóknak szuper olajra van szükségük: A LIQUI MOLY a Liberty Walk hivatalos kenőanyag- és adalékpartnere. A két vállalat már a múltban is együttműködött, és az idei évtől ez a kölcsönös elkötelezettség tovább fog erősödni. Célunk, hogy még több autórajongót érjünk el világszerte.
Nem szükségszerű, hogy a német gyakorlatiasság és a japán kreativitás egymás ellentéte legyen. Ezt bizonyítja a LIQUI MOLY és a Liberty Walk közötti együttműködés megújítása is: A kenőanyag-specialista a híres autó-tuningműhely hivatalos kenőanyag- és adalékpartnere. A termékek használata és -ajánlása – akár videókban, akár vásárokon vagy egyéb rendezvényeken –, a műszaki támogatás, valamint a globális elérhetőség fontos pillérei ennek a partnerségnek.
Marco Esser, a LIQUI MOLY marketingigazgatója hangsúlyozta: „Tökéletes párost alkotunk. Lelkesedésünk, műszaki szakértelmünk, valamint a minőség és a teljesítmény iránti elkötelezettségünk egyesít minket. És természetesen az autók iránti szeretetünk.“
A Liberty Walk a világ leghihetetlenebb kinézetű japán nagy teljesítményű gépeit gyártja. Wataru Kato, a népszerű tuningműhely alapítója így lelkesedik: „Erős sportautóinknak erős termékekre van szükségük. Bízhatunk a LIQUI MOLY olajaiban és adalékaiban, hogy maximális teljesítményt nyújtanak motorjainkban. Semmi sem győzheti le őket!“
A partnerkapcsolat elsősorban az amerikai piacot célozza meg. „Büszkék vagyunk arra, hogy megerősíthetjük partnerkapcsolatunkat a Liberty Walkkal, különösen az Egyesült Államokban, ahol elkötelezett és szenvedélyes rajongótáborral rendelkeznek. Prémium termékeink és a markáns küllemű, egyedileg megépített autók párosítása jól működik együtt. Az együttműködés vásárokon és rendezvényeken történő prezentálása nagyszerű lehetőséget kínál az autórajongókkal való kapcsolattartásra, és a teljesítmény és a minőség iránti elkötelezettségünk megosztására“ – mondta Eva Brendle Tran, a LIQUI MOLY USA marketingigazgatója. A vállalatok minden rajongónak – az Egyesült Államokban és mindenhol a világon – különleges ajándékot kínálnak: egy közös kapszulakollekciót stílusos sapkákból, pólókból és kapucnis pulóverekből. A kollekció az együttműködés általános célját tükrözi: Két ikonikus márkát egyesítünk.
A Liberty Walk
A Liberty Walkot Wataru Kato alapította 26 éves korában. A vállalkozást először egy kis járműparkban működtették, ahol csak három autót tudtak bemutatni. A Liberty Walk története során egyik legnagyobb névvé nőtte ki magát az autóipari tuningban. Egyszerűen fogalmazva, nincs még egy olyan márka, amely ennyire bátor lenne, vagy látszólagosan is képes lenne megragadni az aktuális korszellemet.
A LIQUI MOLY
A LIQUI MOLY mintegy 4000 termékével világszerte egyedülállóan széles választékban kínál autóipari vegyszereket: Motorolajok és adalékok, zsírok és paszták, spray-k és autóápoló szerek, ragasztók és tömítőanyagok. Az 1957-ben alapított LIQUI MOLY kizárólag Németországban fejleszti és gyártja motorolajait és adalékanyagait. Ott már évek óta a legjobb márkának választják a kenőanyagok kategóriájában. A vállalat termékeit körülbelül 150 országban értékesíti.